Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) - Ajuntament

L'OAC és un canal d'atenció personalitzada i d'informació integral per a la ciutadania.

Es poden gestionar presencialment tràmits diversos de qualsevol àrea d'àmbit municipal. Des de l'OAC també s'informa i assessora en relació als diferents canals electrònics no presencials, que tot ciutadà i ciutadana pot utilitzar en les seves relacions amb l'Administració.


HORARI

De dilluns a dijous de 8.30 h a 18 h.
Divendres de 8.30 h a 14.30 h. 

No hi haurà horari d'atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció de 8.30 h a 14.30 h:
· De l’1 al 15 de gener de 2019
· Del 15 al 18 d'abril de 2019 (Setmana Santa)
· De l'1 de juliol a l'11 setembre de 2019 (horari d'estiu)
· Del 23 al 30 de desembre de 2019

CONTACTE

Correu electrònic: scc.ajuntament@santacolomadecervello.cat
Telèfon: 936 450 700

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Correu electrònic: scc.ajuntament@santacolomadecervello.cat
Horari:  
De dilluns a dijous de 8.30 h a 18 h. Divendres de 8.30 h a 14.30 h. L’horari serà de 8.30 h a 14.30 h: - De l’1 al 15 de gener - Del 15 al 18 d'abril (Setmana Santa) - De l'1 de juliol a l'11 de setmbre - Del 23 al 30 de desembre.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 29.03.2019 | 11:40