Protecció Civil

CARTA DE SERVEIS

Descripció

L’Àrea de Protecció Civil elabora, manté i revisa els diferents plans d’emergència municipals, i elabora les línies d’actuació per fer front a les situacions de greu risc, catàstrofe o calamitat pública. Alhora, activa i posa en marxa els protocols, els plans i les intervencions previstos davant de situacions de risc o emergència.

Així mateix, quant a la prevenció d’incendis forestals, gestiona les actuacions relatives als Plans de Prevenció en les Urbanitzacions (PPU) i als Plans de Prevenció d’Incendi (PPI) de tot el municipi. A més, serveix de referència a la Diputació de Barcelona en la gestió de les actuacions relatives al Pla de vigilància d’incendis (PVI).

Si voleu consultar les novetats sobre protecció civil al municipi i els plans i campanyes, consulteu el següent enllaç.

Serveis

  • Informar la ciutadania dels nivells d’alerta activats en cada moment al municipi, a través de diferents canals.
  • Resoldre les consultes ciutadanes.

Destinataris

Tota la ciutadania.

Canal d’accés al servei:

  • Informació a través del portal i dels diferents canals d’informació de l’Ajuntament, així com resolució de consultes a través del telèfon o adreça electrònica indicats més avall.

Taxes o preus públics associats

Serveis gratuïts.

Enllaços a la normativa reguladora i a informació addicional

Contacte

Contacte i horaris de les oficines d’atenció presencial relacionades amb el servei:
Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló
carrer de Pau Casals, 26-34.
Horari permanentment actualitzat al següent enllaç

Identificació contacte i horaris de l’òrgan responsable de la gestió:
Julio César San Agustín López
Telèfon de l’Oficina d’Atenció Ciutadana: 93 645 07 00
Adreça electrònica: sanagustinlj@santacolomadecervello.cat

Darrera actualització: 25.09.2023 | 17:30