Política de venda i cancel·lació

Generals

Les presents condicions generals regulen les condicions d’adquisició de serveis oferts a la web www.santacolomadecervello.cat la titularitat del qual correspon a l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló.

Preus

Els preus publicats per l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló són en euros i vigents, excepte error tipogràfic, d’acord amb les ordenances fiscals reguladores del preus públics. Els preus públics oferts es regeixen pel que disposen els articles 41 i següents del RDL 2/2004, que aprovà el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.

Pagament

El pagament del preu públic corresponent es farà de forma directa amb l’opció de Redsys. L’usuari, un cop seleccionat el servei, haurà d’introduir el seu número de targeta bancària i fer el càrrec corresponent a través de la passarel·la de pagaments virtual Redsys del Banc de Sabadell.

Política de devolucions i anul·lacions

Per sol·licitar l’anul·lació del servei o la devolució del preu públic pagat caldrà presentar una instància, adjuntant la sol·licitud on consta el pagament, i informar de les circumstàncies per les quals es reclama l’anul·lació o devolució. L’esmentada instància es podrà presentar telemàticament a través de la seu electrònica de l’ajuntament o personalment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’ajuntament (Pau Casals 26-34)  en l’horari d’atenció que pot consultar-se a https://www.santacolomadecervello.cat/ajuntament/oficina-datencio-ciutadana/

Darrera actualització: 10.11.2022 | 15:43
Darrera actualització: 10.11.2022 | 15:43