Comunicació de primera utilització i ocupació d’edificis

Aquest tràmit permet comunicar la primera utilització i ocupació d’edificis desprès d’haver fet obres les obres següents:

  • Construcció d'edificis de nova planta (incloses cases prefabricades)
  • Obres d’ampliació, modificació, reforma o rehabilitació que alterin la configuració arquitectònica dels edificis, entenent per aquestes les que tinguin caràcter d’intervenció total o les parcials que produeixin una variació essencial de la composició general exterior, la volumetria, o el conjunt del sistema estructural, o tinguin per objecte canviar els usos característics de l’edifici.
  • Canvi d'edificis a ús residencial.

Període de l’any en què es pot demanar:

En qualsevol moment aba

Quin cost té:

Segons les Ordenances Fiscals

Qui pot sol·licitar-ho:

- Qualsevol persona física o jurídica.
- Si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.
- La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius.

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (0AC) de l'Ajuntament.

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) - Ajuntament

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Correu electrònic: scc.ajuntament@santacolomadecervello.cat
Horari:  
De dilluns a dijous de 8.30 h a 18 h. Divendres de 8.30 h a 14.30 h. L’horari serà de 8.30 h a 14.30 h: - De l’1 al 15 de gener - Del 15 al 18 d'abril (Setmana Santa) - De l'1 de juliol a l'11 de setmbre - Del 23 al 30 de desembre.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 21.03.2019 | 12:59