Comunicació de primera utilització i ocupació d’edificis

Aquest tràmit permet comunicar la primera utilització i ocupació d’edificis desprès d’haver fet obres les obres següents:

  • Construcció d'edificis de nova planta (incloses cases prefabricades)
  • Obres d’ampliació, modificació, reforma o rehabilitació que alterin la configuració arquitectònica dels edificis, entenent per aquestes les que tinguin caràcter d’intervenció total o les parcials que produeixin una variació essencial de la composició general exterior, la volumetria, o el conjunt del sistema estructural, o tinguin per objecte canviar els usos característics de l’edifici.
  • Canvi d'edificis a ús residencial.

Període de l’any en què es pot demanar:

En qualsevol moment aba

Quin cost té:

Segons les Ordenances Fiscals

Qui pot sol·licitar-ho:

- Qualsevol persona física o jurídica.
- Si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.
- La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius.

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (0AC) de l'Ajuntament.

Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Adreça electrònica: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Horari:  
Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h. Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h. Del 21 al 30 de desembre de 2020 no hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció de 8:30 h a 14:30 h.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 21.03.2019 | 12:59