Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Crisi sanitària COVID-19

Per raons de salut pública i de responsabilitat ciutadana davant la crisi sanitària de la COVID-19, es limita la prestació dels serveis públics de l’Ajuntament a aquells que siguin estrictament necessaris per garantir el funcionament dels serveis públics bàsics o estratègics.

Així mateix es tanquen totes les dependències municipals, garantint l’atenció en els serveis bàsics o estratègics, a través de sistemes alternatius al presencial, com l’atenció telefònica o telemàtica a través de la Seu Electrònica, sempre que sigui possible.

Se suspèn el registre d’entrada presencial i s’anul·len totes les cites prèvies de les oficines d’atenció ciutadana de Serveis Socials o visites domiciliàries no urgents, oferint en tots els casos l’atenció per via telefònica i el suport telemàtic.

Horari atenció telefònica

L’horari d'atenció telefònica de la OAC durant la crisi de la COVID-19 es el següent:

  • De dilluns a dijous des de les 9.00 h a 18 h
  • Divendres de 9.00 h a 14.30 h

CONTACTE

Correu electrònic: scc.ajuntament@santacolomadecervello.cat
Telèfon: 936 450 700

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Correu electrònic: scc.ajuntament@santacolomadecervello.cat
Horari:  
De dilluns a dijous de 8.30 h a 18 h. Divendres de 8.30 h a 14.30 h. L’horari serà de 8.30 h a 14.30 h: - De l’1 al 15 de gener - Del 15 al 18 d'abril (Setmana Santa) - De l'1 de juliol a l'11 de setmbre - Del 23 al 30 de desembre.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 15.04.2020 | 00:50