Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
Per garantir en tot moment la millor atenció personalitzada que podem oferir, l’Oficina d’Atenció Ciutadana manté la cita prèvia com a modalitat prioritària d’atenció. Amb ella es poden atendre amb major efectivitat les qüestions personals que té la ciutadania i s’eviten cues d’espera. Les persones que vinguin sense cita prèvia també seran ateses, però la seva atenció estarà subjecte a la disponibilitat del servei.
Per concertar cita podeu:
- Trucar al telèfon 93 645 07 00
- Enviar un correu electrònic a scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
L’horari d’atenció és el següent:
- Dilluns, dimarts i dijous, de 8.30 h a 18 h
- Dimecres, de 8.30 h a 14h
- Divendres, de 8.30 h a 14.30h
En els següents períodes de vacances i vigílies de festius, no hi haurà atenció de tarda, pel que l’horari serà de 8:30h a 14:30h, excepte els dimecres que només s’obrirà fins a les 14h:
- Del 2 al 12 de gener 2025
- Del 14 al 17 d’abril 2025(Setmana Santa)
- El 23 de juny 2025(revetlla)
- Del 30 de juny al 14 de setembre 2025(horari d’estiu)
- 1, 2 i 4 de desembre 2025
- Del 22 al 30 de desembre 2025
Correu electrònic:scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Telèfon: 936 450 700
Pau Casals, 26 - 34 (Ajuntament)
08690 Santa Coloma de Cervelló