El CAP de Santa Coloma de Cervelló ofereix atenció sanitària en el següent horari: De dilluns a divendres, de 8:00 a 20:00 h HORARI ESPECIAL DE 8.00 a 15.00 h: Del 2 d'agost al 3 de setembre de 2021 24 de desembre de 2021 3, 4, 5 i 7 de gener de 2022 S'ha adaptat una consulta especial per atendre pacients amb alta sospita de COVID-19 i la realització de proves complementaries confirmatòries (PCR, test antigènic ràpid i serologia sanguínia).
L’Ajuntament ja està treballant amb l’ICS com i quan es pot reprendre el servei al consultori mèdic de la Colònia Güell, que continua tancat.
Les persones diabètiques també poden recollir el material per al seu tractament al CAP de Santa Coloma, concertant prèviament la recollida.
Les analítiques també es fan amb normalitat.
Per concetar visita al CAP cal concertar cita prèvia:
Us donaran resposta al més aviat possible.
VISITES I PROVES NO URGENTS PROGRAMADES AL PARC SANITARI SANT JOAN DE DÉU
Si voleu consultar l’estat de les visites o proves que teníeu programades al Parc Sanitari Sant Joan de Déu, heu de trucar a l’Hospital al telèfon 93 640 63 50.
Des del CAP ens informen que els Centres d’Atenció Primària no faran proves PCR de COVID-19 a demanda dels pacients, i que aquestes només es realitzaran segons criteri clínic i en pacients simptomàtics.
Recorda que pots utilitzar altres mitjans no presencials com l'E-consulta, La Meva Salut, i per al control de símptomes del coronavirus pots descarregar-te l'APP STOP COVID19.
Des de La Meva Salut pots:
Si encara no ets usuari/a de La Meva Salut, pots dona-te d’alta omplint el formulari que trobaràs a: https://lamevasalut.gencat.cat/web/cps/registra-t
També es pot rucar al 900 053 723, de dilluns a divendres de 8 h a 20 h, tot i que es recomanable fer-ho enlínia per no colapsar el telèfon.
Si estàs prenent un tractament de llarga durada i t'ha caducat el Pla de medicació, turca al CAP (telèfon: 93 645 08 45) i passades 24-48 hores, ves a la farmàcia amb la targeta sanitària. Si el medicament ja estava al Pla de medicació, et donaran la medicació per a un mes de tractament.
Si el medicament és nou o de control especial, t'has de posar en contacte amb el teu metge o metgessa a través de l'e- Consulta i, si no és possible, per telèfon al CAP (telèfon: 93 645 08 45)). El metge o metgessa valora la sol·licitud i emet el Pla de medicació perquè el puguis tenir disponible des de la targeta sanitària (TSI) o perquè te'l puguis descarregar des de La Meva Salut.