COVID19 - Serveis sanitaris

Campanya vacunació antigripal 2020

Atenció sanitària durant l'emergència sanitària de la COVID-19

A partir del 16 de novembre, el CAP recuperarà el 100% del servei, amb el següent horari:

De dilluns a divendres, de 8:00 a 20:00 h

S'ha adaptat una consulta especial per atendre
pacients amb alta sospita de COVID-19 i la realització de proves complementaries confirmatòries (PCR, test antigènic ràpid i serologia sanguínia).

L’Ajuntament ja està treballant amb l’ICS com i quan es pot reprendre el servei al consultori mèdic de la Colònia Güell, que continua tancat.

Les persones diabètiques també poden recollir el material per al seu tractament al CAP de Santa Coloma, concertant prèviament la recollida.

Les analítiques també es fan amb normalitat.

Per concetar visita al CAP cal concertar cita prèvia:

  • Trucant al telèfon únic per a sol·licitar cita prèvia als centres d’atenció primària: 93 567 09 99
  • Al web de cita prèvia de l’ICS , on trobareu l’apartat “En què podem ajudar-te?” per escriure el motiu.
  • Enviant una E-consulta mitjançant La Meva Salut (Telèfon: 900 053 723)
  • Trucant directament al CAP: 93 645 08 45

Us donaran resposta al més aviat possible.

VISITES I PROVES NO URGENTS PROGRAMADES AL PARC SANITARI SANT JOAN DE DÉU

Si voleu consultar l’estat de les visites o proves que teníeu programades al Parc Sanitari Sant Joan de Déu, heu de trucar a l’Hospital al telèfon 93 640 63 50.

Des del CAP ens informen que els Centres d’Atenció Primària no faran proves PCR de COVID-19 a demanda dels pacients, i que aquestes només es realitzaran segons criteri clínic i en pacients simptomàtics. 

Recorda que pots utilitzar altres mitjans no presencials com l'E-consulta, La Meva Salut, i per al control de símptomes del coronavirus pots descarregar-te l'APP STOP COVID19.

La Meva Salut et permet fer gestions sense desplaçar-te al CAP

Des de La Meva Salut pots:

  • Fer E-consulta: contactar directament amb el vostre metge de primària
  • Descarregar les vostres receptes.
  • Altres tràmits, com consultar història clínica, tramitar o renovar una baixa laboral, etc

Si encara no ets usuari/a de La Meva Salut, pots dona-te d’alta omplint el formulari que trobaràs a: https://lamevasalut.gencat.cat/web/cps/registra-t

També es pot rucar al 900 053 723, de dilluns a divendres de 8 h a 20 h, tot i que es recomanable fer-ho enlínia per no colapsar el telèfon.

Pla de medicació i receptes

Si estàs prenent un tractament de llarga durada i t'ha caducat el Pla de medicació, turca al CAP (telèfon: 93 645 08 45) i passades 24-48 hores, ves a la farmàcia amb la targeta sanitària. Si el medicament ja estava al Pla de medicació, et donaran la medicació per a un mes de tractament.

Si el medicament és nou o de control especial, t'has de posar en contacte amb el teu metge o metgessa a través de l'e- Consulta i, si no és possible, per telèfon al CAP (telèfon: 93 645 08 45)). El metge o metgessa valora la sol·licitud i emet el Pla de medicació perquè el puguis tenir disponible des de la targeta sanitària (TSI) o perquè te'l puguis descarregar des de La Meva Salut.

Atenció d’urgències del sistema de salut

  • Dissabtes i diumenge, de 8:00 h a 20:00 h
    Al PAC (Punt d’Atenció Continuada) de Sant Boi, que està ubicat a Montclar
    Telèfon: 93 652 91 16

     
  • Dissabtes i diumenges, de 20:00 h a 8:00 h
    Al CUAP El Serral de sant Vicenç dels Horts
    Telèfon: 93 672 48 59

Com posar i treure la mascareta correctament

NOTÍCIES

Darrera actualització: 16.11.2020 | 14:08
Darrera actualització: 16.11.2020 | 14:08