Valoració dels serveis

Atès que l'acció municipal està orientada a la satisfacció de les demandes i les necessitats de la ciutadania, és fonamental saber com aquesta coneix i valora els serveis que presta l'ajuntament.

Actualment l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló està treballant en el model d'anàlisi de la satisfacció de la ciutadania envers la gestió dels serveis municipals, elaborant la seva carta de serveis, però en paral·lel ja està treballant en la qualitat dels serveis públics i sobretot en detectar aquells punts de millora.

És per això, que des de l'any 2022 s'ha treballat per implementar un sistema de control que permeti internament donar resposta a totes les queixes, suggeriments i propostes que arriben a l'Ajuntament. Tot i que s'han detectat alguns errors de gestió, els quals s'estan solucionant, els resultats obtinguts són molt satisfactoris, tenint en compte que l'objectiu de respondre en menys de 30 dies s'ha complert en la majoria de les instàncies rebudes.

Darrera actualització: 28.02.2023 | 12:54
Darrera actualització: 28.02.2023 | 12:54