Lídia San Mamés | BRIEFING MOTOS

Com van ser els teus inicis al taller?

El meu marit i jo vivíem en una altra població i vam veure que a Santa Coloma de Cervelló no hi havia cap taller de motos. Així que vam apostar que invertir aquí. Les persones del poble ens van acollir molt bé, ja que part de la població treballa fora i utilitzen la moto pels seus desplaçaments. Al final tot és treballar molt i dedicar-li hores.

És difícil, a vegades, que alguns clients et vegin com la propietària del negoci perquè sembla que un taller mecànic l'ha de dirigir un home. Nosaltres ens hem repartit les tasques i cascú sap la feina que ha de fer. Amb el pas del temps els clients saben en què els podem ajudar i moltes vegades ja pregunten directament per mi.

Parla'ns del teu comerç

A Briefing Motos ens dediquem a la venda i reparació de motos, també fem tràmits i gestions de tràfic com per exemple els canvis de nom i passem la ITV dels vehicles. Per altra banda, també tenim un departament racing dedicat a la venda de motos i recanvis de competició. Per aquest motiu viatjo molt a circuits d'Espanya, França i Portugal i moltes vegades portem a aquests clients al poble quan vénen a veure el nostre negoci.

Actualment, estem ampliant la nostra empresa amb l'obertura d'una botiga de bicicletes i motos elèctriques. Creiem que és un sector en ple creixement i a Santa Coloma no hi ha cap botiga que doni aquest servei.

Què representa per a tu el comerç de proximitat?

Oferir una atenció al client més directa i personalitzada. En ser un poble, els teus clients són els mateixos que després et trobes passejants, els seus fills van a la mateixa escola que els meus, etc. Sempre és important tenir un tracte de tu a tu. El client sempre li dóna valor al fet que ens adaptem a les seves necessitats i els petits detalls són els que marquen la diferència.

Darrera actualització: 10.03.2021 | 14:03