Oficina Provincial d'Informació al Consumidor

A l'Oficina d'Atenció al Consumidor de Santa Coloma es tramitaran les queixes, reclamacions o denúncies dels consumidors en el supòsit que no es respectin el seus drets. Aquestes reclamacions es traslladen informàticament a la Diputació de Barcelona.

Com podeu reclamar?

La persona consumidora i usuària haurà de formular la consulta o reclamació de forma detallada, clara i concreta, especificant molt bé el que sol.licita i acompanyant, com a mínim, la documentació següent:

  • Dades personals (nom, cognoms, adreça, telèfon, adreça de correu i fax).
  • Dades de l'empresa o establiment al qual s'adreça la reclamació (nom comercial, raó social, domicili i telèfon).
  • Altra Documentació (tiquets, factures, pressupostos, contractes, rebuts, publicitat, etc....)

L'Oficina provincial d'atenció al consumidor ofereix informació i assessorament sobre temes de consum:

  • Serveis a domicili
  • Serveis turístics
  • Subministraments bàsics i telefonia
  • Compres en línia
  • En general, serveis o subministraments d'una empresa a persones particulars

Quin cost té:

Gratuït

Qui pot sol·licitar-ho:

Persones particulars consumidores i/o usuàries d'algun servei o producte ofert per una empresa.

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) - Ajuntament

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Correu electrònic: scc.ajuntament@santacolomadecervello.cat
Horari:  
De dilluns a dijous de 8.30 h a 18 h. Divendres de 8.30 h a 14.30 h. L’horari serà de 8.30 h a 14.30 h: - De l’1 al 15 de gener - Del 15 al 18 d'abril (Setmana Santa) - De l'1 de juliol a l'11 de setmbre - Del 23 al 30 de desembre.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 03.10.2019 | 10:24