L'Ajuntament requereix Telefònica perquè solucioni l'avaria que està afectant al municipi

Dijous, 8 de juliol de 2021 a les 10:00

L'Ajuntament ha requerit a Telefónica una solució immediata a l’avaria que està afectant un bon nombre de domicilis del municipi.

Les persones afectades per l’avaria a qui encara no li funciona la línia de telèfon, poden comunicar-ho a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament al telèfon 93 645 07 00 o al coreu electrònic scc.recepcio@santacolomadecervello.cat.  Indiqueu el número de telèfon afectat, l'adreça i el titular de la línia, i l'Ajuntament el farà arribar a la companyia telefònica perquè es pugui agilitar la reparació. Aquest tràmit no té res a veure amb una reclamació a l’empresa per què us compensi pel temps que ha durat l’avaria, que heu de tramitar directament amb Telefònica.

Serveis Socials Bàsics ha coordinat amb el Servei de Teleassistència el seguiment de les persones grans del municipi que disposen d’aquest servei i que s’han vist afectades per l’avaria telefònica. 


Reclamació a Movistar/Telefònica

Si us heu vist afectats per l’avaria telefònica i heu patit la interrupció temporal del servei, podeu reclamar a l’operadora una compensació pel temps que hagi durat l'avaria. Tot i que no està regulat cap termini per a la resolució d'avaries, l'operador està obligat per llei a indemnitzar a les persones usuàries en cas que el servei s'interrompi. La quantia de la indemnització s'estableix en funció del temps en què el servei no s'ha donat.

Com fer la reclamació?

En primer lloc, us heu d’adreçar al departament d’atenció al client de la companyia (telèfon 1004) i reclamar de manera que en tingueu constància (sol·licitant i anotant el número d'incidència si la presenteu telefònicament)

Si en un termini de 30 dies no heu obtingut resposta, o bé la resposta no és satisfactòria, podeu presentar la vostra reclamació a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (OAC), que trametrà la vostra reclamació a la Diputació de Barcelona.

Les persones usuàries del Servei de Teleassistència, podran presentar la reclamació davant l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, sense haver d’esperar el termini de 30 dies que té l'empresa per respondre.

Per presentar la reclamació de consum de manera presencial a l'OAC ho haureu de fer demanant cita prèvia al 93 6458 07 00. L'horari d'atenció per a presentar reclamacions de consum és dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9:00 h a 14:00 h.

Per presentar la reclamació telemàtica, ho podreu fer a través de la Seu Electrònica, en aquest enllaç. Indiqueu les dades de contacte del titular de la línia.

Darrera actualització: 08.07.2021 | 15:03