Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
Per garantir en tot moment la millor atenció personalitzada que podem oferir, l’Oficina d’Atenció Ciutadana manté la cita prèvia com a modalitat prioritària d’atenció. Amb ella es poden atendre amb major efectivitat les qüestions personals que té la ciutadania i s’eviten cues d’espera. Les persones que vinguin sense cita prèvia també seran ateses, però la seva atenció estarà subjecte a la disponibilitat del servei.
Per concertar cita podeu:
- Trucar al telèfon 93 645 07 00
- Enviar un correu electrònic a scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Quan vingueu a l’Ajuntament, cal que prengueu les mesures següents:
- Cal portar mascareta (no pot ser una mascareta de vàlvula)
- Només ha de venir una persona (són excepcions les persones dependents, o si el tràmit requereix més d’una persona)
- No poden sol·licitar cita les persones que presentin símptomes compatibles amb la Covid-19 (febre, tos, dificultat respiratòria,...)
- Cal arribar puntual a la cita.
- Heu de portar el vostre propi bolígraf.
L’horari d’atenció és el següent:
- Dilluns, dimarts i dijous, de 8.30 h a 18 h
- Dimecres i divendres, de 8.30 h a 14.30h.
No hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció
de 8.30 h a 14:30 h:
- Del 2 al 15 de gener
- Del 3 al 7 d’abril (Setmana Santa)
- De l’1 de juliol al 10 de setembre (horari d’estiu)
- El 31 d’octubre
- 4, 5 i 7 de desembre
- Del 18 al 31 de desembre