Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
Crisi sanitària COVID-19
Cal demanar cita prèvia per a realitzar tràmits de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.
Per concertar cita podeu:
- Trucar al telèfon 93 645 07 00
- Enviar un correu electrònic a scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Quan vingueu a l’Ajuntament, cal que prengueu les mesures següents:
- Cal portar mascareta (no pot ser una mascareta de vàlvula)
- Només ha de venir una persona (són excepcions les persones dependents, o si el tràmit requereix més d’una persona)
- No poden sol·licitar cita les persones que presentin símptomes compatibles amb la Covid-19 (febre, tos, dificultat respiratòria,...)
- Cal arribar puntual a la cita.
- Heu de portar el vostre propi bolígraf.
L’horari d’atenció per a l'any 2021 és el següent:
- Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h
- Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h.
No hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció
de 8.30 h a 14:30 h:
- De l’1 al 15 de gener
- Del 29 de març al 5 d’abril (Setmana Santa)
- De l’1 de juliol al 11 de setembre (horari d’estiu)
- Del 20 al 30 de desembre