Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Crisi sanitària COVID-19

Cal demanar cita prèvia per a realitzar tràmits de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.

Per concertar cita podeu:

Quan vingueu a l’Ajuntament, cal que prengueu les mesures següents:

  • Cal portar mascareta (no pot ser una mascareta de vàlvula)
  • Només ha de venir una persona (són excepcions les persones dependents, o si el tràmit requereix més d’una persona) 
  • L’entrada a l’Ajuntament es farà pel pàrquing, al mateix carrer Pau Casals.
  • No poden sol·licitar cita les persones que presentin símptomes compatibles amb la Covid-19 (febre, tos, dificultat respiratòria,...)
  • Cal arribar puntual a la cita.
  • Heu de portar el vostre propi bolígraf.

L’horari d’atenció és:

  • Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h
  • Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h.

Del 21 al 30 de desembre de 2020 no hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció de 8:30 h a 14:30 h.

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon:936 450 700
Fax: 936 340 195
Adreça electrònica: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Horari:  
Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h. Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h. Del 21 al 30 de desembre de 2020 no hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció de 8:30 h a 14:30 h.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 14.10.2020 | 16:04