Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
Per garantir en tot moment la millor atenció personalitzada que podem oferir, l’Oficina d’Atenció Ciutadana manté la cita prèvia com a modalitat prioritària d’atenció. Amb ella es poden atendre amb major efectivitat les qüestions personals que té la ciutadania i s’eviten cues d’espera. Les persones que vinguin sense cita prèvia també seran ateses, però la seva atenció estarà subjecte a la disponibilitat del servei.
Per concertar cita podeu:
- Trucar al telèfon 93 645 07 00
- Enviar un correu electrònic a scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
L’horari d’atenció és el següent:
- Dilluns, dimarts i dijous, de 8.30 h a 18 h
- Dimecres i divendres, de 8.30 h a 14.30h.
No hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció de 8.30 h a 14:30 h:
- Del 2 al 12 de gener de 2024
- Del 25 al 28 de març de 2024 (Setmana Santa)
- De l'1 de juliol al 15 de setembre de 2024 (horari d'estiu)
- El 31 d'octubre de 2024
- 2, 3 i 5 de desembre de 2024
- Del 23 al 30 de desembre de 2024
Correu electrònic:scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Telèfon: 936 450 700
Pau Casals, 26 - 34 (Ajuntament)
08690 Santa Coloma de Cervelló