Impulsem l’aprenentatge del català al municipi
El curs de català Bàsic de 45 hores, iniciat el passat mes de setembre, finalitza el pròxim 11 de desembre amb una valoració molt positiva per part dels participants.
El nostre municipi va posar en marxa al setembre un curs de català Bàsic de 45 hores, una formació impulsada en col·laboració amb el Consorci de Normalització Lingüística (CNL) i la Diputació de Barcelona. L’objectiu del curs ha estat facilitar una primera aproximació a la llengua catalana a les persones que volen iniciar-se en el seu aprenentatge.
El curs finalitza l’11 de desembre, i els i les alumnes que han assistit de manera regular podran obtenir el certificat oficial de nivell B1 de català, expedit pel CNL. Aquesta acreditació reconeix els coneixements bàsics de comprensió i expressió oral i escrita, i suposa un pas important per continuar avançant en futurs nivells.
Els i les participants han expressat la seva satisfacció amb la formació, destacant la utilitat dels continguts i el bon acompanyament del professorat. Per a la majoria, aquest ha estat el seu primer contacte amb la llengua catalana, i han manifestat la voluntat de continuar aprenent a través de noves propostes formatives.
Des de l’Ajuntament, volem agrair la implicació del CNL, de la Diputació de Barcelona i de totes les persones que han participat en el curs. Continuarem treballant per ampliar l’oferta formativa i seguir promovent l’aprenentatge del català com a eina de convivència i integració.