Jornades sobre l’ús del canal electrònic amb les administracions públiques

Dilluns, 15 de novembre de 2021 a les 14:00

Les entitats, comerços, empreses i persones autònomes han d’utilitzar la instància electrònica i el certificat digital quan hagin de fer algun tràmit amb les administracions públiques. No poden tramitar les seves sol·licituds per correu electrònic o altres canals que no sigui el registre electrònic de l’Ajuntament. Aquest mes de novembre organitzem unes jornades formatives per explicar-vos com utilitzar el canal electrònic.

Aquest mes de novembre des de l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló us animem a participar en unes jornades formatives i informatives en línia per a què us poseu al dia sobre la tramitació electrònica. En aquestes jornades sobre l’ús del canal electrònic amb les administracions públiques us explicarem que és un certificat digital,  com l’heu de demanar i com s’utilitza; com presentar una instància electrònica; com obtenir una notificació o com emetre una factura electrònica, que és el perfil de contractant, entre altres qüestions.

A les sessions poden participar particulars, entitats i empreses.

Calendari i inscripcions

Les jornades consten de dues sessions, i per a participar cal que uns inscriviu:

1a sessió (escolliu una data):

Dilluns 22 de novembre, de 18 a 20.30 h
Inscripcions: https://attendee.gototraining.com/r/743065769993385474

Dimarts 23 de novembre, de 18 a 20.30 h
Inscripció: https://attendee.gototraining.com/r/1119611119111332354


2a sessió (escolliu una data):

Dimecres 24 de novembre, de 18 a 20.30 h
Inscripció: https://attendee.gototraining.com/r/1821144617609171970

Dijous 25 de novembre, de 18 a 20.30 h
Inscripció: https://attendee.gototraining.com/r/1572256966522551554

Les jornades són una iniciativa de la Diputació de Barcelona,  amb la col·laboració del Consell Comarcal del Baix Llobregat, a la qual s’han adherit els ajuntaments de Santa Coloma de Cervelló i de Cervelló.

Darrera actualització: 15.11.2021 | 14:52