Parlem dels dos casos d'enverinament de gossos al programa República Santboniana de Ràdio Sant Boi

Dijous, 10 de febrer de 2022

Avui el programa la República Santboiana de Ràdio Sant Boi ha parlat amb l’alcalde, Jordi Bartolomé, i la tècnica de salut, sobre els dos casos d’enverinament de gossos que han estat informats a l’Ajuntament.

Des de l’Ajuntament s’hi està treballant per informar la ciutadania i prevenir altres cassos. Els Agents Cívics supervisen que no hi hagi restes d’aliments al pipi-can, i també hi intervenen en la retirada de restes els serveis de neteja. La Policia Local també està actuant per controlar que no es deixin restes d’aliments contaminats en les zones d’esbarjo de gossos.

Com a mesura de prevenció, si tens una mascota, recorda:

  • En espais públics, porta el gos lligat.
  • No deixis que el teu gos mengi cap aliment d’origen desconegut que podria perjudicar la seva salut.
  • Supervisió veterinària si fos necessari en el cas que l’animal hagi menjat algun aliment d’origen desconegut.

Si trobes aliments que puguin ser sospitosos de ser perjudicials per als animals, o el teu gos ha estat víctima d'envereniment, avisa la Policia Local o truca a l’Ajuntament (93 645 07 00)

Darrera actualització: 10.02.2022 | 17:52