Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Crisi sanitària COVID-19

A partir de dimarts 9 de juny es pot demanar cita prèvia per a realitzar tràmits de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.

Per concertar cita podeu:

Quan vingueu a l’Ajuntament, cal que prengueu les mesures següents:

  • Cal portar mascareta (no pot ser una mascareta de vàlvula)
  • Només ha de venir una persona (són excepcions les persones dependents, o si el tràmit requereix més d’una persona) 
  • L’entrada a l’Ajuntament es farà pel pàrquing, al mateix carrer Pau Casals.
  • No poden sol·licitar cita les persones que presentin símptomes compatibles amb la Covid-19 (febre, tos, dificultat respiratòria,...)
  • Cal arribar puntual a la cita.
  • Heu de portar el vostre propi bolígraf.

Recordeu que per a fer un tràmit presencialment a l’OAC cal demanar cita prèvia.

L’horari d’atenció és:

  • De dilluns a dijous, de 8:30 h a 18:00 h
  • Divendres, de 8:30 h a 14:00 h
    ** de 10:00 a 12:00 es donarà prioritat a persones majors de 60 anys.

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Correu electrònic: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Horari:  
De dilluns a dijous de 8.30 h a 18 h. Divendres de 8.30 h a 14.30 h. L’horari serà de 8.30 h a 14.30 h: - De l’1 al 15 de gener - Del 15 al 18 d'abril (Setmana Santa) - De l'1 de juliol a l'11 de setmbre - Del 23 al 30 de desembre.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 08.06.2020 | 19:14