Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Per garantir en tot moment la millor atenció personalitzada que podem oferir, des de l’Oficina d’Atenció Ciutadana es recomana demanar cita prèvia per a els tràmits més complexos que requereixen molta documentació, així com per a ser atesos en horari de tarda, ja que el nombre de personal a les oficines es veu reduït. Amb la cita prèvia es poden atendre amb major efectivitat les qüestions personals que té la ciutadania i s’eviten cues d’espera.

Per concertar cita podeu:

L’horari d’atenció és el següent:

  • Dilluns, dimarts i dijous, de 8.30 h a 18 h
  • Dimecres, de 8.30 h a 14h
  • Divendres, de 8.30 h a 14.30h

En els següents períodes de vacances i vigílies de festius, no hi haurà atenció de tarda, pel que l’horari serà de 8:30h a 14:30h, excepte els dimecres que només s’obrirà fins a les 14h:

  • Del 2 al 12 de gener 2025
  • Del 14 al 17 d’abril 2025(Setmana Santa)
  • El 23 de juny 2025(revetlla)
  • Del 30 de juny al 14 de setembre 2025(horari d’estiu)
  • 1, 2 i 4 de desembre 2025
  • Del 22 al 30 de desembre 2025

Correu electrònic:scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Telèfon: 936 450 700

Pau Casals, 26 - 34 (Ajuntament)
08690 Santa Coloma de Cervelló

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Adreça electrònica: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Amplieu el mapa
Com arribar-hi
Darrera actualització: 11.12.2025 | 12:10