Salutació

Benvolgudes veïnes i veïns.
Ja la tornem a tenir aquí.
Donem el tret de sortida a la tan esperada Festa Major de la Colònia Güell, uns dies en què els carrers es tornen a omplir de vida, de moments compartits amb la nostra gent estimada i d’aquells retrobaments tan esperats que es repeteixen any rere any.
Són dies que ens conviden a viure el poble amb intensitat i orgull, i a reforçar els vincles que ens uneixen amb els nostres veïns i veïnes.
La Festa Major és el reflex del poble compromès amb la seva gent i les seves tradicions. Gràcies a la implicació de les entitats i de totes les persones que hi col·laboren any rere any, podem gaudir d’un programa ampli i divers, amb activitats per a totes les edats i àmbits: cultura, música, esport i tradicions, amb propostes que conviden a sortir al carrer i participar-hi activament i compartir espais amb el conjunt del veïnat.
Us convidem a gaudir de la festa amb responsabilitat i esperit cívic, a participar activament en les activitats programades i a omplir els carrers de convivència, respecte i alegria compartida entre tots i totes.
Visquem-la amb il·lusió i respecte, i fem-la encara més nostra entre tots, sempre.
Bona Festa Major a tothom!
Jordi Bartolomé. Alcalde
Maria Pau. Regidora de Cultura