Educació viària a les escoles del municipi

Divendres, 13 de març de 2026

L’alumnat de 1r i 2n de primària de les escoles participa en sessions d’educació viària per aprendre els conceptes bàsics de seguretat a la via pública.

El monitor d’educació viària ha realitzat diverses sessions formatives adreçades a l’alumnat de 1r i 2n de primària de les escoles del municipi amb l’objectiu de fomentar hàbits de mobilitat segura des de ben petits.

Durant l’activitat, els infants han treballat conceptes bàsics de seguretat viària com el pas de vianants, el significat dels semàfors, la importància de portar el cinturó de seguretat i l’ús correcte dels sistemes de retenció infantil.

També han après a identificar zones segures i a afrontar les primeres situacions de risc que es poden trobar a la via pública.

Aquestes sessions formen part de les accions de sensibilització i prevenció que es duen a terme des del municipi per promoure una mobilitat més segura i responsable entre els més petits.

Des de l’Ajuntament continuem treballant per reforçar l’educació viària i contribuir a crear entorns més segurs per a tothom.

Darrera actualització: 13.03.2026 | 11:49