Consum

Notícies

  • 8 de juliol de 2021 L'Ajuntament requereix Telefònica perquè solucioni l'avaria que està afectant al municipi Avaria telefònica

    L'Ajuntament ha requerit a Telefónica una solució immediata a l’avaria que està afectant un bon nombre de domicilis del municipi.

    Les persones afectades per l’avaria a qui encara no li funciona la línia de telèfon, poden comunicar-ho a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament al telèfon 93 645 07 00 o al coreu electrònic scc.recepcio@santacolomadecervello.cat. Indiqueu el número de telèfon afectat, l'adreça i el titular de la línia, i l'Ajuntament el farà arribar a la companyia telefònica perquè es pugui agilitar la reparació. Aquest tràmit no té res a veure amb una reclamació a l’empresa per què us compensi pel temps que ha durat l’avaria, que heu de tramitar directament amb Telefònica.

  • 27 de novembre de 2020 A Santa Coloma de Cervelló gaudeix del Nadal ben a prop Campanya Nadal comerços

    Gaudeix del Nadal ben a prop és la campanya comercial de Nadal que enguany posa en marxa l’Associació de Comerciants de Santa Coloma de Cervelló, amb el suport de l’Ajuntament. La campanya, que comença el pròxim 1 de desembre, vol promocionar i incentivar les compres nadalenques al comerç local, objectiu que aquest any pren una especial rellevància donada la situació excepcional que està vivint el comerç.

  • 30 de setembre de 2020 Ara més que mai, amb el comerç local

    Ara més que mai, amb el comerç local, és el missatge de la campanya de promoció del comerç de proximitat que des del mes de juny ha posat en marxa l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló, amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants.

    La campanya va començar el mes de juny amb cartells promocionals, i ara són els mateixos comerciants els que ens donen a conèixer amb un vídeo promocional la varietat de productes i serveis que posen al nostre abast els 70 comerços i establiments que tenim a Santa Coloma de Cervelló.

Darrera actualització: 05.03.2018 | 10:08