Oficina Provincial d'Informació al Consumidor

A l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló es tramitaran les queixes, reclamacions o denúncies dels consumidors en el supòsit que no es respectin el seus drets. Aquestes reclamacions es traslladen informàticament a la Diputació de Barcelona.

Horari: 

La tramitació de queixes, reclamacions o denúncies sobre consum a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) es farà els dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9:00 h a 14:00 h.

Període de l'any en què es pot demanar

Durant tot l'any.

Per tal de ser atesos, caldrà que demaneu cita prèvia:
Al telèfon 93 645 07 00
Per correu electrònic a scc.recepcio@santacolomadecervello.cat

Com podeu reclamar?

La persona consumidora i usuària haurà de formular la consulta o reclamació de forma detallada, clara i concreta, especificant molt bé el que sol.licita i acompanyant, com a mínim, la documentació següent:

  • Dades personals (nom, cognoms, adreça, telèfon, adreça de correu i fax).
  • Dades de l'empresa o establiment al qual s'adreça la reclamació (nom comercial, raó social, domicili i telèfon).
  • Altra Documentació (tiquets, factures, pressupostos, contractes, rebuts, publicitat, etc....)

L'Oficina provincial d'atenció al consumidor ofereix informació i assessorament sobre temes de consum:

  • Serveis a domicili
  • Serveis turístics
  • Subministraments bàsics i telefonia
  • Compres en línia
  • En general, serveis o subministraments d'una empresa a persones particulars

Si transcorregut un mes des de la presentació del full de reclamació oficial no heu obtingut resposta per part de l’empresa o la contestació que heu rebut no us satisfà, podeu presentar una queixa (manifestació del vostre desacord amb el tracte rebut), una reclamació (exposant els fets es pretén obtenir una reparació del dany) o una denúncia (els fets poden constituir una infracció administrativa) en matèria de consum.

Requisits:

Per poder presentar una queixa, reclamació o denúncia cal que hagi transcorregut un mes des de la data de presentació del full de reclamació oficial a l’empresa. En el seu defecte, si es tracta d’una empresa de subministrament, cal tenir un número de reclamació.

Documentació a aportar:

  • Còpia del full de reclamació presentat fa un mes o el número de reclamació, si es tracta d’una empresa de subministrament
  • Documentació acreditativa del dany sofert.

Quin cost té:

Gratuït

Qui pot sol·licitar-ho:

Persones particulars consumidores i/o usuàries d'algun servei o producte ofert per una empresa.

Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon: 936 450 700
Fax: 936 340 195
Adreça electrònica: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Horari:  
Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h. Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h. (Consulteu l'horari dels dies festius)
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 14.03.2023 | 11:29