Oficina Provincial d'Informació al Consumidor

A l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló es tramitaran les queixes, reclamacions o denúncies dels consumidors en el supòsit que no es respectin el seus drets. Aquestes reclamacions es traslladen informàticament a la Diputació de Barcelona.

Per tal de ser atesos, caldrà que demaneu cita prèvia:

Com podeu reclamar?

La persona consumidora i usuària haurà de formular la consulta o reclamació de forma detallada, clara i concreta, especificant molt bé el que sol.licita i acompanyant, com a mínim, la documentació següent:

  • Dades personals (nom, cognoms, adreça, telèfon, adreça de correu i fax).
  • Dades de l'empresa o establiment al qual s'adreça la reclamació (nom comercial, raó social, domicili i telèfon).
  • Altra Documentació (tiquets, factures, pressupostos, contractes, rebuts, publicitat, etc....)

L'Oficina provincial d'atenció al consumidor ofereix informació i assessorament sobre temes de consum:

  • Serveis a domicili
  • Serveis turístics
  • Subministraments bàsics i telefonia
  • Compres en línia
  • En general, serveis o subministraments d'una empresa a persones particulars

Quin cost té:

Gratuït

Qui pot sol·licitar-ho:

Persones particulars consumidores i/o usuàries d'algun servei o producte ofert per una empresa.

Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Pau Casals, 26 - 34 - 08690 Santa Coloma de Cervelló
Telèfon:936 450 700
Fax: 936 340 195
Adreça electrònica: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Horari:  
Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h. Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h. Del 21 al 30 de desembre de 2020 no hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció de 8:30 h a 14:30 h.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 23.01.2020 | 14:37