Oficina Provincial d'Informació al Consumidor
A l'Oficina d'Atenció al Consumidor de Santa Coloma es tramitaran les queixes, reclamacions o denúncies dels consumidors en el supòsit que no es respectin el seus drets. Aquestes reclamacions es traslladen informàticament a la Diputació de Barcelona.
Com podeu reclamar?
La persona consumidora i usuària haurà de formular la consulta o reclamació de forma detallada, clara i concreta, especificant molt bé el que sol.licita i acompanyant, com a mínim, la documentació següent:
- Dades personals (nom, cognoms, adreça, telèfon, adreça de correu i fax).
- Dades de l'empresa o establiment al qual s'adreça la reclamació (nom comercial, raó social, domicili i telèfon).
- Altra Documentació (tiquets, factures, pressupostos, contractes, rebuts, publicitat, etc....)
L'Oficina provincial d'atenció al consumidor ofereix informació i assessorament sobre temes de consum:
- Serveis a domicili
- Serveis turístics
- Subministraments bàsics i telefonia
- Compres en línia
- En general, serveis o subministraments d'una empresa a persones particulars
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
Persones particulars consumidores i/o usuàries d'algun servei o producte ofert per una empresa.
Darrera actualització: 03.10.2019 | 10:24