CARTA DE SERVEIS
DEPARTAMENT DE SALUT
L'objectiu del Departament de Salut és vetllar per la salut, el benestar i la qualitat de vida de les persones que viuen al nostre municipi. Per aconseguir-ho, el Departament desenvolupa les línies de treball següents:
Si voleu més informació, consulteu el següent enllaç.
CONSUM
L’objectiu de Consum és defensar els drets dels consumidors i usuaris mitjançant l’atenció de consultes, queixes, reclamacions i denúncies. Aquest servei es duu a terme en modalitat d’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC), en què és el Servei de Consum de la Diputació de Barcelona qui gestiona les consultes, queixes, reclamacions i denúncies que els ciutadans fan arribar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
També té com a objectiu la informació i l’assessorament dels establiments comercials en relació a les seves obligacions envers els consumidors.
Si voleu consultar les novetats de l’Ajuntament:
SALUT
Activitats per a la promoció de la salut:
Control sanitari d’activitats:
Sanitat ambiental:
Seguretat alimentària:
ANIMALS
Animals de companyia:
Colònies de gats ferals:
Animals domèstics:
Animals periurbans:
Cementiri i serveis funeraris:
Ciutadania del municipi:
Comercialitzadors de productes i serveis per a consumidors finals amb seu en el municipi:
CEMENTIRI I SERVEIS FUNERARIS
Contacte i horaris de les oficines d’atenció presencial relacionades amb el servei: Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló, carrer de Pau Casals, 26-34. Horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h
Identificació contacte i horaris de l’òrgan responsable de la gestió: Salut, cementiri i animals: Òrgan responsable: Departament de Salut, tècnica, Anna Roca. Telèfon de l’Oficina d’Atenció Ciutadana: 93 645 07 00 Adreça electrònica: scc.salut@santacolomadecervello.cat