Consultori Mèdic de Santa Coloma de Cervelló
El CAP de Santa Coloma de Cervelló ofereix atenció sanitària de dilluns a divendres, de 8:00 a 20:00 h
Del 29 de juliol al 6 de setembre, el CAP de Santa Coloma de Cervelló romandrà tancat a la tarda (de 15 a 20 h). Les persones usuàries que necessitin atenció mèdica es podran adreçar al CAP de Molí Nou.
Especialistes
- Medecina general
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h
- Pediatria (metge i infermeria)
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h
- Llevadora
De dimarts a dijous, de 8 a 14 h
- Odontologia
Per al servei d'odontologia cal anar al CAP de Molí Nou
Matins: dimarts, dimecres i divendres, de 8 a 15 h
Tardes: dilluns i dijous, de 15 a 20 h
El CAP també compta amb un Psicòleg i una Nutricionista que treballen en l’àmbit de la salut comunitària, és a dir, dissenyen mesures i actuacions adreçades a diferents col·lectius per tal de millorar la salut de la població en l’àmbit del benestar emocional i l’alimentació saludable respectivament.
Per concetar visita al CAP cal concertar cita prèvia:
-
Trucant al telèfon únic per a sol·licitar cita prèvia als centres d’atenció primària:
Telèfon: 93 567 09 99 -
Al web de cita prèvia de l’ICS , on trobareu l’apartat “En què podem ajudar-te?” per escriure el motiu.
-
Enviant una E-consulta mitjançant La Meva Salut
Telèfon: 900 053 723 -
Trucant directament al CAP:
Telèfon: 93 645 08 45
Us donaran resposta al més aviat possible.
VISITES I PROVES NO URGENTS PROGRAMADES AL PARC SANITARI SANT JOAN DE DÉU
Si voleu consultar l’estat de les visites o proves que teníeu programades al Parc Sanitari Sant Joan de Déu, heu de trucar a l’Hospital al telèfon 93 640 63 50
Recorda que pots utilitzar altres mitjans no presencials com l'E-consulta, La Meva Salut, i per al control de símptomes del coronavirus pots descarregar-te l'APP STOP COVID19.
La Meva Salut et permet fer gestions sense desplaçar-te al CAP
Des de La Meva Salut pots:
-
Fer E-consulta: contactar directament amb el vostre metge de primària.
-
Descarregar les vostres receptes.
-
Altres tràmits, com consultar història clínica, tramitar o renovar una baixa laboral, etc
Si encara no ets usuari/a de La Meva Salut, pots dona-te d’alta omplint el formulari que trobaràs a: https://lamevasalut.gencat.cat/web/cps/registra-t
També es pot rucar al 900 053 723, de dilluns a divendres de 8 h a 20 h, tot i que es recomanable fer-ho enlínia per no colapsar el telèfon.
Pla de medicació i receptes
Si estàs prenent un tractament de llarga durada i t'ha caducat el Pla de medicació, turca al CAP (telèfon: 93 645 08 45) i passades 24-48 hores, ves a la farmàcia amb la targeta sanitària. Si el medicament ja estava al Pla de medicació, et donaran la medicació per a un mes de tractament.
Si el medicament és nou o de control especial, t'has de posar en contacte amb el teu metge o metgessa a través de l'e- Consulta i, si no és possible, per telèfon al CAP (telèfon: 93 645 08 45)). El metge o metgessa valora la sol·licitud i emet el Pla de medicació perquè el puguis tenir disponible des de la targeta sanitària o perquè te'l puguis descarregar des de La Meva Salut
Atenció d’urgències del sistema de salut
-
Dissabtes i diumenge, de 8:00 h a 20:00 h
Al PAC (Punt d’Atenció Continuada) de Sant Boi, que està ubicat a Montclar
Telèfon: 93 652 91 16 -
Dissabtes i diumenges, de 20:00 h a 8:00 h
Al CUAP El Serral de sant Vicenç dels Horts
Telèfon: 93 672 48 59