Oficina d'Atenció Ciutadana

Per garantir en tot moment la millor atenció personalitzada que podem oferir, l’Oficina d’Atenció Ciutadana manté la cita prèvia com a modalitat prioritària d’atenció. Amb ella es poden atendre amb major efectivitat les qüestions personals que té la ciutadania i s’eviten cues d’espera. Les persones que vinguin sense cita prèvia també seran ateses, però la seva atenció estarà subjecte a la disponibilitat del servei.

Per concertar cita podeu:

Quan vingueu a l’Ajuntament, cal que prengueu les mesures següents:

  • Cal portar mascareta (no pot ser una mascareta de vàlvula)
  • Només ha de venir una persona (són excepcions les persones dependents, o si el tràmit requereix més d’una persona) 
  • No poden sol·licitar cita les persones que presentin símptomes compatibles amb la Covid-19 (febre, tos, dificultat respiratòria,...)
  • Cal arribar puntual a la cita.
  • Heu de portar el vostre propi bolígraf.

L’horari d’atenció és el següent:

  • Dilluns, dimarts i dijous, de 8.30 h a 18 h
  • Dimecres i divendres, de 8.30 h a 14.30h.

No hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció
de 8.30 h a 14:30 h:

  • De l’3 al 14 de gener
  • Del 11 al 14 d’abril (Setmana Santa)
  • El 23 de juny
  • De l’1 de juliol al 9 de setembre (horari d’estiu)
  • El 31 d’octubre
  • 5 i 7 de desembre
  • Del 19 al 30 de desembre

Contacte

Correu electrònic: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Telèfon: 936 450 700

Pau Casals, 26 - 34 (Ajuntament)
08690 Santa Coloma de Cervelló