Oficina d'Atenció Ciutadana

Crisi sanitària COVID-19

Cal demanar cita prèvia per a realitzar tràmits de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.

Per concertar cita podeu:

Quan vingueu a l’Ajuntament, cal que prengueu les mesures següents:

  • Cal portar mascareta (no pot ser una mascareta de vàlvula)
  • Només ha de venir una persona (són excepcions les persones dependents, o si el tràmit requereix més d’una persona) 
  • No poden sol·licitar cita les persones que presentin símptomes compatibles amb la Covid-19 (febre, tos, dificultat respiratòria,...)
  • Cal arribar puntual a la cita.
  • Heu de portar el vostre propi bolígraf.

Recordeu que per a fer un tràmit presencialment a l’OAC cal demanar cita prèvia.

L’horari d’atenció per a l'any 2021 és el següent:

  • Dilluns, dimarts i dijous, de 8:30 h a 18:00 h
  • Dimecres i divendres, de 8:30 h a 14:30h.

No hi haurà horari d’atenció a la tarda, essent l’horari d’atenció
de 8.30 h a 14:30 h:

  • De l’1 al 15 de gener
  • Del 29 de març al 5 d’abril (Setmana Santa)
  • De l’1 de juliol al 11 de setembre (horari d’estiu)
  • Del 20 al 30 de desembre

Contacte

Correu electrònic: scc.recepcio@santacolomadecervello.cat
Telèfon: 936 450 700

Pau Casals, 26 - 34 (Ajuntament)
08690 Santa Coloma de Cervelló